24 ΩΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

"ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ - Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ"

  

ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΙΚΟ ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΣ ΔΙΚΑΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ 




ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Η ΔΩΡΑ ΓΚΙΟΥΡΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΙΛΛΥΡΙΑ ΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΣΑΛΩΝΙΤΗ 

"ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ - Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ"



ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ 3845/2010 ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΚΥΡΩΣΗ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΕΕ

ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ 3847/2010 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ Ο ΟΡΟΣ ΚΥΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ






ΤΟ ΑΡΘΡΟ 211 ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ - ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΤΗΤΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:



ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ 12/12/2018 Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. Κ.ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕ ΠΩΣ:
"ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΘΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΒΟΥΛΗ», ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ". 

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ:




ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ - Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


ΦΕΚ Α 18/25-01-2013 - ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ





ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΦΕΚ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ:

 



ΦΕΚ 315/1945 - ΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΡΕΤΟΝ ΓΟΥΝΤΣ ΟΠΟΥ Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ 65 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΝΤ











ΟΙ 2 ΔΥΟ ΣΚΑΛΕΤΕΣ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ "ΕΚΛΟΓΗ" ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣΧΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΣΤΕΦΑΝΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ













ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΥΤΕ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 177 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ




ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΘΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ + 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΦΗΜΕΡΟΙ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΑΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ


ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ + 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ 




ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ





ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ 4389/2016 ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ:




 


ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΩΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΣΤΑΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΜΗΣΟΥΝ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ !!!


Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΨΕΥΤΙΚΟ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ)



ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.


Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.



1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.


1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.


1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.


1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».


1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINKS